Aquest Sant Jordi, regala Fundació MAP! El dissabte 23 d’abril, de 9 a 14h, l’entitat muntarà una parada a la plaça Gran de Ripoll on vendrà llibres de segona mà, roses i productes artesanals elaborats pels diferents serveis, com llibretes, imants, clauers, receptaris, pots decoratius, bosses, etc. També hi haurà la nova revista “Capaç” i algunes samarretes, així com la publicació Art per a totes les mans. Si apostes per l’art i la creativitat, la Fundació MAP et proposa aquest llibre de manualitats per a tota la família.

Es tracta d’una publicació realitzada per un equip creatiu del Centre d’Atenció Especialitzada de la residència “Centre Montserrat” de la Fundació MAP, a Ripoll. Encapçalat per tres educadores, l’equip es va plantejar anar més enllà del dia a dia amb les persones ateses al centre de dia i poder treure el millor d’elles a través de les manualitats que realitzaven al voltant de les festes i les tradicions del nostre país. Un repte que va suposar pensar quines adaptacions calia fer perquè els artistes poguessin treballar amb autonomia i desenvolupar-se individualment. El llibre recull aquestes adaptacions i vint propostes de manualitats subdividides en quatre festivitats: Sant Jordi, Sant Joan, la Castanyada i Nadal. Totes elles explicades de manera molt didàctica, amb instruccions i fotografies per a cada pas a fer. Un recurs terapèutic molt útil, tant pels beneficis que suposa el treball creatiu com pel valor afegit de les adaptacions i les plantilles.

En motiu de Sant Jordi, la Fundació MAP ha establert un preu promocional de la publicació: 18 euros. Més informació i vendes: Fundació MAP. 972 70 31 04 (Marta Rudé) o marta.rude@fundaciomap.com

Regala art i creativitat!

ProductesSTO15