Com cada any, el primer cap de setmana de desembre la Fundació MAP celebra la trobada de famílies. Originàriament, es tractava d’una trobada de famílies dels serveis residencials, que acabava amb la representació d’una obra de teatre al Comtal de Ripoll. Amb els anys, aquesta trobada s’ha convertit en una cita teatral per a les famílies però també pels veïns i veïnes de Ripoll i el Ripollès, ja que l’espectacle s’obre a tots els públics.

Aquest 2018, la trobada de famílies i amics serà el diumenge 2 de desembre i prendrà una dimensió especial, ja que serà l’últim acte de l’any que tindrà a veure amb la celebració dels 50 anys de l’entitat. Començarà a les 11 del matí al Comtal, amb l’obra “Pessics de Rock” de la companyia La Tropa, que es va estrenar el mes de maig passat davant les escoles del Ripollès. A continuació, hi haurà una petita pausa, i a les 12h, es podrà veure per primer cop “50, el musical”, un recorregut musical i històric pels 50 anys de la Fundació MAP fet amb humor i amb amor. Hi haurà un grup de músics que tocaran tot el repertori en directe i uns esquetxos teatrals que serviran de fil conductor. Tot protagonitzat per professionals i persones ateses a la Fundació MAP. Finalment, hi haurà un aperitiu al vestíbul.

L’acte serà gratuït i s’oferirà al públic assistent que ho vulgui poder fer una entrada inversa.

Cartell teatre MAP 2 desembre web