Voluntariat

Demandes de voluntariat

El servei diürn del Centre d’Atenció Especialitzada per a persones amb moltes necessitats de suport necessita:

• SUPORT per l’activitat de piscina (inclòs acompanyament dins l’aigua juntament amb els professionals del servei)
    Quan? Dimecres de 15h a 17.30h/18h aproximadament.
    On? A la piscina municipal de Ripoll.

El servei d’Esports, Lleure i Famílies de la Fundació MAP demana col·laboració per a diverses activitats:

• SUPORT a l’activitat i ACOMPANYAMENT al Centre de Formació d’Adults del Ripollès.
    Quan? Dilluns i dijous de 17.30h a 19.30h.
    On? Ripoll.
  • ACOMPANYAR / MOTIVAR dues noies autònomes a la piscina.
    Quan? Dimarts de 16.45h a 18.15h aproximadament.
    On? A la piscina municipal de Ripoll.
  • SUPORT a l’Atrezzo, espai de formació i creació artística transversal de la Fundació. En aquest taller es prepararan activitats com: carnestoltes, postals de Nadal, complements de teatre…
    Quan? Dimarts i dijous de 15.30h a 17.30h.
    On? Al taller de la Fundació, al polígon Els Pintors de Ripoll.
  • ACOMPANYAMENT a Grups d’Amics (joves i grans-adults): acompanyament a activitats lúdiques i culturals (participació en festes majors, fer la tassa, cinema, discoteca, concerts, passeig…) que es desenvolupen en cap de setmana.
    Quan? els caps de setmana.
    On? Depèn de l’activitat.

Per a més informació o per respondre a alguna demanda de voluntariat, escriviu un correu a voluntariat@fundaciomap.com o truqueu al 972 70 31 04 i demaneu per la Marta Ros o la Marta Freixedas.

Donatius

Si voleu col·laborar amb la Fundació MAP a través d’un donatiu, podeu posar-vos en contacte amb administrac@fundaciomap.com