Project Description

Som una entitat sense ànim de lucre constituïda el 1968 per un grup de pares i mares i de persones altruistes que van decidir buscar una alternativa d’atenció per a les persones amb discapacitat de la comarca del Ripollès i les seves famílies.

Va néixer com a associació (ACPAS) i des de l’1 d’abril de 1997 passa a ser la Fundació Privada MAP amb inscripció en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya (número 1.047) i classificada com a benèfica de tipus assistencial.

Missió, Visió i Valors

El Patronat

Els patrons de la fundació vetllen pel seu correcte funcionament

• Casilda Gómez De la Peña. Presidenta
  • Josep Maria Farrés Penela. Vicepresident

• Manel Pulido Chamorro. Secretari

• Ramon Roca Gasch. Tresorer

• Efrèn Carbonell Paret. Vocal

• Elena Maria España Aparisi. Vocal

• Susana Morera Casas. Vocal
Casilda Gómez de la Peña, Presidenta

Casilda Gómez de la Peña, Presidenta

Assistents amb veu però sense vot:

Representant de l’ACPAD (Associació Comarcal per a la Promoció i Ajut a les persones amb Discapacitat i les seves famílies): Montse Gallego Pérez

Representant de la Fundació Tutelar del Ripollès: Anna Solanich Castany

La política de qualitat

La Fundació MAP compta un Manual del Sistema de Gestió Integrat que defineix la política, els objectius i el compromís que ha adquirit l’entitat en matèria de qualitat i medi ambient, i que s’aplica a tota l’organització. Consulteu el document de la política de qualitat i medi ambient de la Fundació MAP

La Fundació MAP està certificada amb la ISO 9001 i amb la ISO 14001 mediambiental.

OCA9001Baixa         OCA14001Baixa

El codi ètic

La Fundació MAP compta amb un codi ètic propi, que vol fer visibles els valors que guien i orienten la tasca de l’entitat, amb coherència amb la seva missió. El codi es basa en el reconeixement de la dignitat de totes i cadascuna de les persones, independentment de les limitacions físiques, psíquiques o de qualsevol altre tipus. Consulteu-lo aquí: Codi ètic

El Pla d’igualtat

La Fundació MAP disposa d’un Pla d’Igualtat d’Oportunitats, aprovat l’any 2017, on es fa una diagnosi de quina és la situació en matèria d’igualtat d’oportunitats entre homes i dones a l’entitat i es proposen algunes actuacions de millora. Una comissió paritària escollida entre el personal de la pròpia Fundació és l’encarregada de fer-ne el seguiment i de vetllar per a la seva implementació. Consulteu el document aquí: Pla d’igualtat d’oportunitats de la Fundació MAP

Coneix on som i què fem!

Reconeixements

1994: concessió de la Medalla de la Vila de Ripoll.

1996: concessió de la Placa Francesc Macià de la Generalitat de Catalunya.

1999: menció especial a la qualitat del Centre d’Informació i Desenvolupament Empresarial (CIDEM) de la Generalitat de Catalunya.

2001: reconeixement a la millora en la gestió de la qualitat del Centre d’Innovació i Desenvolupament Empresarial (CIDEM) de la Generalitat de Catalunya.

2003: premi “Ripollès Emprèn” de reconeixement de la trajectòria social de la Fundació MAP.

2003: reconeixement del Departament de Benestar i Família de la Generalitat de Catalunya en motiu dels 35 anys de la Fundació MAP i 10 anys d’activitat al taller.

2011: premi Ripollès Líders 2011 en la categoria de món associatiu i responsabilitat social.

2016: concessió de la Medalla al Treball President Macià a Casilda Gómez, presidenta de la Fundació MAP.