Productes de la Fundació MAP

Posem a la vostra disposició un ventall de productes elaborats artesanalment des del Servei de Teràpia Ocupacional i del Centre d’Atenció Especialitzada de la Fundació MAP.

PER ENCÀRREC I PERSONALITZATS

Els productes els realitzem per encàrrec i al gust del client. Podeu fer la vostra comanda per telèfon 972 70 31 04 o al correu electrònic victoria.mora@fundaciomap.com

PUNTS DE VENDA DIRECTA:

També podeu comprar productes de la Fundació MAP al restaurant CAT Can Guetes, a la botiga Totsegonamà del polígon industrial Els Pintors (C/Sorolla) i al taller de la Fundació, ubicat al mateix polígon (C/Dalí, 6-8).

Anunci Productes FMAP

Els fanalets de Reis i el calendari de la Fundació MAP

FANALETS 2019: DAISY, DONALD, PLUTO I MIKE

Vés a esperar els Reis amb els Fanalets de la Fundació MAP. Elaborats artesanalment pel Servei de Teràpia Ocupacional. Per a més informació i/o comandes, podeu escriure un correu a fanalets@fundaciomap.com o trucar al 972 70 31 04  i demanar per l’Anna, l’Elisenda o l’Eva. Preu: 7 euros (inclou pal, espelma i llumí).

Ànec Donald · Daisy · Pluto · Mike de Monstres S.A

Gaudeix del 2018 amb el calendari dels 50 anys de la Fundació MAP: 50 anys creixent junts Preu de venda: 8 euros (es destinen a activitats d’esports i lleure de l’entitat). Es poden adquirir a la Fundació MAP (truqueu al 972 70 31 04).

Cartell calendari 2018web

Encàrrecs per a celebracions

Productes STO-1Per a més informació, truca’ns al 972 70 31 04 i demana pels productes del Servei de Teràpia Ocupacional.