Project Description

LogoMUUUBEEEMUUU BEEE és la nova activitat productiva en el sector agroalimentari que ha posat en marxa l’any 2016 el Centre Especial de Treball de la Fundació MAP, el CETMAP. Recull el testimoni de la formatgeria artesanal familiar Herbacol de Queralbs, que elaborava des de l’any 2001, i en conserva els principals productes i l’elaboració artesanal amb matèria primera del Ripollès.

MUUU BEEE elabora amb llet de vaca que procedeix íntegrament de l’explotació Mas La Folcrà de Sant Joan de les Abadesses. La llet és d’una qualitat molt elevada i permet elaborar els formatges amb llet cua.

L’obrador, en funcionament des del juliol de 2016, s’ubica al C/Joan Miró número 1 de Ripoll i disposa de 385 m2. Compta amb un obrador de formatges, un obrador de llet i fermentats, una sala de recepció de la llet, dues cambres d’afinat, una cambra de refrigerats, una cambra de maduració, una cambra de fermentació de iogurts, una zona de preparació i expedició, un magatzem, una zona de visites i una zona de vestuaris. La seva construcció ha comptat amb un ajut del programa Leader 2016-2017 i de la Fundació Privada Josep Anton Cerqueda.

Els productes MUUU BEEE formen part de la marca de garantia Producte del Ripollès, de l’Associació de Petits Elaboradors Agroalimentaris del Ripollès i del grup d’agroalimentari del Clúster Créixer a nivell català.

Consulteu la presentació de MUUU BEEE

Productes i serveis

• Formatges semimadurat, tendre de drap i Flor de Neu
  • Formatge d’untar natural i de gustos (pebre negre, all i julivert i pebre vermell)