Ofertes de feina vigents

FEBRER 2019

Seleccionem neuropediatre/a per formar part de l’equip de treball del CDIAP del Ripollès (Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç), ubicat al Centre Tàndem – Serveis a la Infància de Ripoll.

Oferim:

• Contracte estable a jornada parcial, 4 hores al mes (un matí o tarda a concretar).

Procés de selecció:

GENER 2019

Monitor/a pel servei de Llars residència (caps de setmana)

Estem buscant un/a monitor/a pel servei de Llars residència per incoporar-se el mes de març (caps de setmana).

El perfil que necessitem és el següent:

• Persona dinàmica, responsable i amb capacitat per treballar sola i en equip.
  • Iniciativa i capacitat de decisió.
  • Formació superior en l’àmbit social i/o sociosanitari.
  • Experiència en atenció directa.
  • Flexibilitat horària.

Les funcions principals d’aquesta persona seran:

• Atenció i suport a les persones ateses a les Llars.
  • Coordinació amb l’equip de professionals de les Llars.

Oferim:

• Contracte a jornada completa, en caps de setmana (amb nits).
  • Incorporació: març de 2019.

Procés de selecció:

Les persones interessades cal que enviïn el currículum al correu marta.freixedas@fundaciomap.com.

T’estàs formant o has acabat la teva formació en l’àmbit social? Tens experiència o t’agradaria treballar en atenció directa?

Envia’ns el teu currículum i ens posarem en contacte amb tu!

Adreça’t a marta.freixedas@fundaciomap.com

CONTACTE RECURSOS HUMANS:

Si voleu contactar amb nosaltres o enviar-nos el vostre currículum ho podeu fer a recursoshumans@fundaciomap.com o al 972 70 31 04.