Project Description

La residència “Centre Montserrat” és un servei d’acolliment residencial per a les persones amb discapacitat que necessiten un suport extens o generalitzat. És una llar adaptada a les característiques de les persones que hi viuen.

Ubicada al Raval de Sant Pere de Ripoll, en una antiga casa de quatre pisos, disposa d’unes instal·lacions modernes que responen a les necessitats de les persones que precisen de suport i assistència de forma continuada. Està oberta els 365 dies a l’any, les 24 hores del dia.

La residència té 24 places concertades i 2 places de respir, no concertades.

La funció principal és facilitar de forma temporal o definitiva una llar, donant el tracte més familiar possible i una qualitat i estil de vida el més semblant possible al de la resta de la població.

L’equip de professionals que treballen a la residència comprèn des de psicòlegs, treballadors socials, fisioterapeutes o monitors, fins a personal de cuina, neteja i bugaderia. També es compta amb una infermera a jornada completa per garantir una correcta atenció mèdica de les persones.