Divendres 17 de febrer, el grup de taller de vídeo de la Fundació MAP va recollir el premi al millor guió pel curtmetratge “Padrino S.A”, durant l’acte de lliurament de premis del Festival CADÍ, que va tenir lloc al Centre Arts Santa Mònica de Barcelona.

Aquest certamen l’organitza el Centre Ocupacional Can Carreras de l’entitat Asproseat de l’Hospitalet de Llobregat i es descriu com una experiència innovadora i inclusiva que cerca l’expressió de les persones amb discapacitat intel·lectual a través del llenguatge audiovisual.

Enguany era la segona edició del festival i va comptar amb la participació de 4o peces de Centres Ocupacionals i entitats d’arreu de l’estat espanyol (Barcelona, Madrid, Sevilla, Granada, Castelló, València. Tenerife, etc.). El Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació MAP n’hi va presentar tres: “Que hi ha algú?”, “Arrivederci” i “Padrino S.A”. Es tracta d’uns curtmetratges realitzats en el marc del taller de vídeo, una activitat que es fa periòdicament al taller de l’entitat amb la coordinació d’un educador/monitor aficionat a la realització audiovidual, Víctor Barrientos, i la participació de persones ateses, que fan d’actors i actrius.

El jurat que va escollir els premiats estava format per l’actriu Aina Clotet, l’actor Tinet Ramírez, el director de cinema Marcel Barrena, el conseller delegat d’El Terrat, Santiago Aragonés, el productor d’Ikiru Films, Edmon Roch i el president d’Asproseat, Mauricio Ruiz. El premi pel MAP va ser un trofeu i una càmara reflex digital Canon EOS 1300D.

Festival Cadí Fundació MAP

FestivalCadi-3