El proper 3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, és la data escollida per la Fundació MAP per presentar el Calendari 2016.  En aquesta ocasió el calendari s’ha realitzat amb  la col·laboració del Consorci Ripollès Desenvolupament i la marca de garantia Producte del Ripollès, que promociona els productes agroalimentaris produïts, transformats i/o elaborats a la comarca. Un calendari, doncs, amb un nou valor afegit: gastronomia i persones. Per això porta per títol “Som territori. Mengem el que som”.

L’acte, obert a tots els públics, tindrà lloc el proper dijous 3 de desembre, a les 19h, a la sala Josep Maria Anglada de la Biblioteca Lambert Mata de Ripoll. Una hora abans, a les 18h, l’Associació Comarcal per a la Promoció i Ajut a les Persones amb Discapacitat i les seves famílies, l’ACPAD, farà una hora del conte, “Coloraines”, a la mateixa sala.

Invitació Calendari FMAP2016

El calendari es posarà a la venda el mateix dia 3 de desembre a un preu de 8 euros i es podrà trobar també a les Fires de Nadal de Camprodon (5 de desembre), Ripoll i Campdevànol (6 de desembre) i la de Sant Joan de les Abadesses (7 de desembre). Els beneficis obtinguts amb les vendes aniran destinats al Servei d’Esports i Lleure de l’entitat. A les fires de Ripoll i Sant Joan hi haurà també una parada amb diferents productes de la Fundació MAP: agendes, fanalets, bosses d’olor, pots decoratius, el llibre “Art per a totes les mans”…

PortadaCalendariFMAP2016Web