“50 anys, 50 valors: créixer en valors” és el títol del Calendari 2019 de la Fundació MAP, que té els actes de celebració dels 50 anys de l’entitat com a tema central. El calendari anirà fent un repàs dels diferents actes que s’han dut a terme al llarg de l’any i anirà encapçalat, un any més, per un text de l’escriptora i psicòloga de l’entitat, Cristina Casas.

El calendari de l’entitat es presentarà el divendres 30 de novembre, a les 7 de la tarda, a la biblioteca Lambert Mata de Ripoll, en un acte que servirà també per reivindicar el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que se celebra el 3 de desembre.

Com cada any, el calendari es vendrà a un preu de 8 euros i els diners que es recullin es destinaran a diferents iniciatives i programes per a les persones ateses a la Fundació MAP. Es posarà a la venda el mateix dia de la presentació i es podrà adquirir a la pròpia Fundació MAP, a la trobada de famílies del dia 2 de desembre al teatre Comtal de Ripoll i a les Fires de Nadal on participi l’entitat (Ripoll i Sant Joan de les Abadesses).

AF Calendari MAP 2019ok