Les botigues Segonamà de la Fundació MAP han enllestit la col·lecció d’estiu dels coixins de la línia Transformart. Per això posen en marxa una promoció per renovar els coixins vells de casa:

CoixinsTransformart-2

PARTICIPA A LA PROMOCIÓ #PLARENOVECOIXINS!

RECICLAR vol dir sotmetre materials usats a un procés de transformació o aprofitament perquè es puguin fer servir de nou.  És a dir, imaginar, crear i oferir la possibilitat de tornar a començar. Aquesta seria la definició de la tasca que realitzem diàriament al nostre taller de les noves oportunitats.

La nostra última creació és la nova col·lecció d’estiu de coixins fets amb material reciclat: espuma, llanes, retalls de teles, roba de matalàs, peces de roba usada com texans o camises… Un procés amb moltes mans, en el qual participen les persones de la Fundació MAP, en concret, del Servei de Teràpia Ocupacional i del Servei Prelaboral.

I ara que han arribat les rebaixes, a Transformart estem de promoció. Voleu descobrir què és el Pla Renove Coixins de Transformart?

COM I QUAN PODEU PARTICIPAR-HI?

Del dimecres 5 de juliol al dissabte 12 d’agost de 2017.

Gaudir de la promoció “Pla Renove Coixins” és molt fàcil. Tant sols heu de portar els vostres coixins vells (un mínim de 2 coixins i un màxim de 6*) als nostres centres Segonamà (carretera de Ribes i P.I Els Pintors de Ripoll) i a canvi us donarem un VAL de 3€ vàlid per gastar només en els nous coixins de la temporada d’estiu.

Per cada 2 coixins vells es donarà un VAL de 3€. La vigència del VAL només serà vàlida durant els dies de la promoció, és a dir, del 5 de juliol al 12 d’agost o bé fins a finalitzar existències.

La recollida dels nous coixins només es podrà fer efectiva a la botiga de Segonamà de la Carretera de Ribes, 67 (972 71 40 15).

*Quedarà exempt de la promoció només portar 1 coixí o més de 6 coixins.

CoixinsTransformart-1