L’Escola de Formació Professional (EFA) Quintanes, situada a Les Masies de Voltregà, ha lliurat una placa de reconeixement a la Fundació MAP en agraïment a la col·laboració i a la implicació a la tasca formativa. La secció de Jardineria i Forestal de la Fundació MAP cada any sol acollir alumnes en pràctiques dels cicles formatius que s’imparteixen a Quintanes. D’aquesta manera els alumnes poden tenir una experiència en un entorn laboral real. També es participa en xerrades i s’ofereixen visites guiades a la secció perquè els alumnes en vegin el funcionament.

La placa de reconeixement la va recollir la directora gerent de la Fundació MAP, Hermínia Ordeig, durant l’acte d’entrega de diplomes de final de curs i la trobada de famílies de l’escola, que va tenir lloc el diumenge 5 de juny. Després de l’acte acadèmic, Quintanes va voler reconèixer tres empreses representatives de cada branca formativa. La nostra, en l’àmbit de la jardineria. El director de l’escola va manifestar el seu agraïment per la feina que fa el MAP i per la bona predisposició a la col·laboració. Un agraïment mutu.

Quintanesweb