L’equip del Servei de Suport a la Llar de la Fundació MAP, conjuntament amb la federació catalana Dincat, ha organitzat les jornades de treball “Escollir i decidir”, el proper dimarts 27 de novembre, al Centre Cívic La Devesa del Pla de Ripoll.

Aquestes jornades estan obertes a totes les entitats de Dincat d’arreu de Catalunya que presten Suport a la Llar i reuniran professionals, persones ateses i tècnics del departament de Treball i Afers Socials de Girona i de Barcelona. Serà una bona oportunitat per compartir experiències, treball en xarxa i realitzar propostes de millora del servei.

La jornada començarà a les 9 del matí, amb la rebuda i el lliurament de la documentació. A les 9.30h hi haurà la inauguració i la presentació de l’entitat amfitriona, la Fundació MAP. A les 10h hi haurà una projecció d’audiovisuals i, tot seguit, una pausa cafè. A les 11h, els participants es dividiran en cinc taules de debat per les quals anirà passant tothom. Els temes de debat que es treballaran seran els següents:

1.   I a partir dels 65, què?
2.   Flexibilitat Normativa vs. Flexibilitat del Servei.
3.   Jo o Família. Qui decideix?
4.   Servei a mida?
5.   Llogater de ple dret?

Un cop acabat el temps de debat, a les 13h, es farà una posada en comú i s’extrauran les conclusions. Finalment, a les 14h es clourà la trobada.

Cartell Jornades SALL Ripoll 27-11-18web