Després de dos anys de comptar amb un equip de la Fundació MAP a l’Oxfam Intermon Trailwalker, aquest any s’ha decidit canviar de prova continuant l’objectiu de col·laborar amb una causa. Per això els propers 7 i 8 d’octubre un equip del MAP participarà a l‘Oncotrail, que tindrà lloc a Palafrugell.

L’Oncotrail és una cursa per equips de 100 km organitzada per la Fundació Oncolliga Girona conjuntament amb l’Agrupació Excursionista Palafrugell i el Club Atlètic Palafrugell i que té com a objectiu recaptar fons per millorar la qualitat de vida dels malalts de càncer (per exemple: serveis de fisioterapeutes, drenatge limfàtic, serveis psicològics, banc de perruques…). També un percentatge de la quantitat recaptada es destinarà a la investigació de la malaltia dins de l’ Institut Català d’Oncologia de Girona.

La inscripció solidària per equip té un cost de 1.000 euros i per això els corredors i corredores del MAP han començat a fer una sèrie d’accions per recollir aquests diners, com guardioles o esmorzars solidaris.

Aquest diumenge 21 de maig també es farà una caminada popular a Vallfogona de Ripollès. La sortida serà a les 9.30h de la plaça de la Salut i es farà un recorregut circular d’uns 8,5 km de dificultat mitjana. S’oferirà un esmorzar solidari a un preu d’11 euros pels adults i 3 euros pels nens. És un acte obert a tothom. Si us animeu, ens ho podeu dir a fundaciomap@fundaciomap.com o al 972 70 31 04.

Facebook Oncotrial