Un equip de la Fundació MAP participarà en la cinquena edició de l’Oxfam Intermón Trailwalker que tindrà lloc aquest proper dissabte 18 d’abril, entre Olot i Sant Feliu de Guíxols.

L’equip, format per 7 professionals de l’entitat (4 en competició i 3 de suport), tindrà 32 hores per recórrer els 100 quilòmetres del recorregut, que començarà dissabte, a les 10 del matí, a Olot, i que comptarà amb 423 metres de desnivell en positiu i 986 en negatiu. L’equip estarà format per Marta Cima, Marta Colomer, Jordi Fernández, Moisès Solà, Jordi Solanellas, Pere Soy, Anna Tubau.

Es tracta d’un ultratrail amb una motivació triple: repte personal, en equip i per combatre la fam. Els diners de la inscripció (1.500 euros per equip) es destinen a projectes de cooperació, acció humanitària, comerç just i sensibilització a més de 90 països de tot el món.

L’equip de la Fundació MAP ha recaptat fons per la inscripció a través de diferents accions com guardioles situades en punts d’atenció al públic, venda de productes fets per l’entitat i un campionat de futbol sala a Sant Joan de les Abadesses. A més, compta amb la col·laboració de 6 patrocinadors: Càrniques Baltasar, Comercial Pirene, Planas Forestal i Jardineria, Vins Guillamet, Moncanut Serrallers i Distribucions Galismar.

Oxfam realitza la Trailwalker des del 1981 a 11 països. A l’Estat Espanyol s’han fet cinc edicions amb esdeveniments a diferents ciutats. Enguany, hi haurà la prova de les comarques gironines i una a Madrid, els dies 20 i 21 de juny. Hi participaran més de 350 equips.

EquipFundaciMAPTrailwalker15Baixa