La Fundació MAP ja té a punt un altre acte per commemorar els 50 anys de servei a les persones amb discapacitat al Ripollès. En aquest cas, relacionat amb l’esport i en col·laboració amb diferents entitats de la comarca, el Consell Esportiu del Ripollès i l’Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses. Es tracta de les jornades “50 anys amb l’esport”, que tindran lloc el cap de setmana del 16 i el 17 de juny.

Aprofitant que el diumenge 17 de juny s’havia de fer el tancament de la lliga provincial de futbol sala per a persones amb discapacitat al pavelló del municipi, la Fundació MAP va decidir ampliar la jornada i proposar tot un cap de setmana esportiu.

El dissabte 16 de juny hi haurà diverses propostes a la zona esportiva municipal. Al matí, de 10h a 14h, es farà un campionat de bàsquet 3×3 obert a totes les edats, amb la col·laboració del Club Bàsquet Campdevànol, la Unió Esportiva Ripoll i la Fundació Esportiva Camprodon. A les 12h es farà una exhibició d’spinning i una exhibició i un tast de tennis taula, amb la col·laboració dels clubs de Ripoll i de Camprodon.

A la tarda, a les 17h, es farà una marxa popular amb un doble recorregut: un de més curt i accessible de 3 km i un de més llarg de 5 km. A les 18.30h, hi haurà una exhibició de zumba, que tancarà aquesta jornada.

Pel que fa diumenge 17 de juny, serà el torn del futbol sala amb l’última jornada de la lliga provincial de les comarques gironines, de 8 a 13.30h, al pavelló municipal. A continuació, es farà el lliurament de premis de la competició i hi haurà un dinar i un fi de festa a Sant Antoni. S’espera aplegar unes 150 persones, entre jugadors, tècnics i col·laboradors.

Totes les activitats són gratuïtes, d’accés lliure i per a totes les edats. Les úniques que requereixen inscripció prèvia per saber-ne el número de participants són el campionat de bàsquet 3×3 (poden ser equips de 3 a 5 jugadors) i les marxes populars. Per a informació i inscripcions, cal trucar al 972 70 31 04 o a eva.cordoba@fundaciomap.com

50 ANYS AMB L'ESPORT