La setmana que ve, després de Sant Jordi, arriba la Verge de Montserrat, patrona de la Fundació MAP. Aquests són els actes programats per aquest any:

• Dissabte 27 d’abril: 10a Caminada popular inclusiva. Sortida: a les 8.30h de la plaça del Monestir de Ripoll. Preu: 3 euros (esmorzar inclòs). Itinerari: plaça del Monestir – Raval de Sant Pere – Font del Sant – Camí ral – pista/camí de Casadesús (esmorzar) – Casanova de Dalt – Càmping – Camí ral – Ripoll. Inscripcions: marta.rude@fundaciomap.com o 972 70 31 04.
  • Diumenge 28 d’abril: Missa al monestir de Santa Maria de Ripoll. A les 11 del matí.
  • Dijous 2 maig: Trobada anual de famílies al CAT Can Guetes de Ripoll amb la presentació de la memòria 2018 i el balanç de la celebració dels 50 anys. A les 16h.

Dimarts 23 d’abril ens trobareu matí i tarda a la parada de Sant Jordi que muntarem a la plaça Sant Eudald de Ripoll: amb roses amb missatge, llibres de segona mà i productes elaborats des dels diferents serveis de la Fundació MAP.