L’entrenador ripollès Albert Rudé acaba de treure el llibre per a tècnics i amants del futbol El proceso de construcción de un equipo de futbol, on recull tota la seva experiència al terreny de joc, des de l’àmbit amateur al professional, i proposa un nou model de construcció d’un equip a través de la periodització estructurada. El llibre també conté codis QR des d’on es poden descarregar plantilles de model de joc i tasques per als entrenaments per tal que cadascú pugui construir el seu propi model.

Al llarg de la seva trajectòria, Rudé ha pogut assessorar tàcticament a jugadors i clubs professionals de 12 lligues de tot el món. I com a entrenador, ha fet d’assistent tècnic a clubs de la lliga mexicana com C.F Pachuca i C.F Monterrey, i de primer entrenador de la sub-17 del C.F Quéretaro. El 2020 es va unir al cos tècnic de l’Inter Miami C.F de David Beckham.

Als orígens de tota aquesta trajectòria, el primer equip que va entrenar Rudé va ser el de futbol sala de la Fundació MAP, el MAP Abadessenc, durant la temporada 2007-2008. Per això i per la situació que han viscut les entitats socials durant la crisi de la Covid-19, ha decidit donar el 50% dels beneficis del seu llibre a la Fundació MAP. Així ho va expressar durant el webinar de presentació del llibre, que va tenir lloc el dijous 28 de gener, amb 750 persones inscrites d’arreu del món (imatge de sota).

La Fundació MAP fa una valoració molt positiva d’aquest gest i dona el seu agraïment a l’autor. Els diners que es recullin, l’entitat els destinarà a l’equip de futbol actual del MAP Abadessenc i també al foment de l’esport entre les persones ateses.

El llibre es pot adquirir per compra directa a l’autor i també a través de diferents plataformes, en format físic i en format e-book. A Catalunya, s’han establert tres punts de recollida: a Barcelona, a Vic i a Ripoll. El punt de recollida de Ripoll és a la Fundació MAP (prèvia reserva a reservalibrofutbol@gmail.com).

Visiteu la web oficial del llibre