La Fundació MAP ha rebut una aportació d’Obra Social “la Caixa” per fer front a les despeses extraordinàries per la compra del material de protecció durant la Covid-19. Es tracta de 4.000 euros que es destinaran a cobrir el cost d’Equips de Protecció Individual EPI, com mascaretes, guants, peücs, monos, hidrogel, gorres… per als professionals que atenen les persones dels serveis residencials, que fan suports personalitzats i als que treballen a les diferents seccions del Centre Especial de Treball, CETMAP.

Un material difícil de trobar i a un preu que supera l’habitual. Això ha suposat per la Fundació MAP una despesa extraordinària no pressupostada de més de 6.000 euros durant aquesta fase de la pandèmia. Amb l’aportació d’Obra Social “la Caixa”, es podrà cobrir bona part d’aquesta despesa evitant l’afectació sobre la prestació de serveis d’atenció directa a les persones.

La Fundació MAP agraeix el compromís d’Obra Social “la Caixa” cap a l’entitat, que actualment està fent esforços per mantenir un servei de qualitat per a totes les persones ateses, amb una gran implicació de tots els professionals d’atenció directa i dels serveis essencials i en funcionament del Centre Especial de Treball.