Aquest 2019 hem deixat els pinzells, les aquarel·les i els retoladors i hem experimentat amb la fotografia. L’espai Atrezzo de la Fundació MAP, on setmanalment les persones ateses poden crear i experimentar artísticament, va organitzar un taller de fotografia per fer les postals de Nadal. Les persones ateses van proposar els decorats i van acompanyar la tasca de dos educadors aficionats a la fotografia de la casa, en Víctor i la Magda, que, al seu torn, van fer de ‘mestres’ de la fotografia al detall.

Un dels resultats és la postal escollida per la Fundació MAP per felicitar-vos aquestes festes. Una proposta diferent, senzilla i única, amb un valor social afegit.

“La màgia del Nadal està en els petits detalls. Gaudiu-los amb plenitud! Bones festes i feliç 2020”