Amb l’objectiu de proporcionar recursos i formació als familiars de les persones amb discapacitat, així com a totes les persones interessades, la Fundació MAP i l’ACPAD han organitzat un cicle de xerrades amb el suport de l’Escola de Famílies de Dincat.

Les xerrades són gratuïtes i tindran lloc aquesta tardor a la biblioteca Lambert Mata de Ripoll, on es compliran totes les mesures de seguretat, distància i higiene que marqui la normativa:

• Dimarts 6 d’octubre, a les 17h: Prestacions econòmiques vinculades a la discapacitat. A càrrec d’Elsa Salgado, treballadora social, llicenciada en Ciències Polítiques i Sociologia i tècnica de gestió de prestacions.
  • Dimarts 20 d’octubre, a les 17h: La protecció legal a la persona amb discapacitat: tutela i capacitats. A càrrec de Genís Boadella*, advocat col·laborador de Dincat, FEAPS, CERMI i AEFT i membre de l’Observatori de Dret Privat a Catalunya.
  • Dijous 26 de novembre, a les 17h: Futur. Patrimoni, testament. A càrrec de Genís Boadella*

L’aforament serà limitat a 20 persones, per això caldrà una confirmació prèvia de l’assistència al 972 70 31 04 (Eva o Ester), al whatsapp 621 271 485 o als correus acpadripolles@gmail.com o eva.cordoba@fundaciomap.com. Si les inscripcions superen l’aforament, es preveu la utilització de recursos online per poder seguir els actes.