El MAP Abadessenc, l’equip de futbol sala de la Fundació MAP, ha arrencat la nova temporada amb els entrenaments  setmanals al pavelló municipal de Sant Joan de les Abadesses. Coincidint amb aquest inici i després de registrar alguna baixa, des del conjunt ripollès es fa una crida a fer noves incorporacions a l’equip a totes les persones majors de 16 anys que vulguin fer esport i passar una bona estona. També hi haurà la possibilitat de participar en competicions, com La Millor Lliga del Món de les comarques gironines, que aquest any es substituirà per una sèrie de partits amistosos com a resposta a la situació de pandèmia. Per tal de tenir una classificació, es faran uns entrenaments més competitius i puntuables amb el suport de la Diputació de Girona.

Totes aquelles persones interessades, poden demanar més informació a lleureifamilies@fundaciomap.com o acostar-se un dimarts de 18 a 19.30h al pavelló de Sant Joan, coincidint amb els entrenaments.

Notícia de Televisió del Ripollès sobre l’inici de la temporada.