2021: LA FORÇA DE LES PERSONES és el calendari de la Fundació MAP que ens acompanyarà al llarg de l’any que ve.

Per la situació de pandèmia no hem pogut fer el procés participatiu dels anys anteriors i hem aprofitat per provar un format diferent: un pòster d’una sola pàgina de 31,5 x 65cm amb una vareta metàl·lica a la part superior per poder-lo penjar. L’hem il·lustrat amb fotografies d’aquest any fetes des dels diferents serveis / suports.

L’objectiu: donar un missatge de coratge i donar les gràcies a tota la família de la Fundació MAP per l’esforç de tots aquests mesos de confinament i de pandèmia, tant a les persones ateses, com al personal d’atenció directa, al personal de suport, als treballadors/es del Centre Especial de Treball, a les famílies…. A tothom!

Es posarà a la venda a un cost de 3 euros i els beneficis aniran destinats als programes de lleure de l’entitat.

Ja es pot adquirir a la pròpia Fundació MAP (recepció del taller), al CAT Can Guetes, al Centre Tàndem i al magatzem TotSegonamà del polígon.

Més informació: 972 70 31 04.