El calendari 2022 de la Fundació MAP porta per nom “Trenquem estigmes de la salut mental” i és un recull de les pintures i dibuixos premiats al concurs de dibuix i pintura ràpida “Crea per la Salut Mental”, que va tenir lloc el 20 de novembre passat a Ripoll i Camprodon. Aquest acte va ser organitzat per les entitats que formen la Taula per la Salut Mental del Ripollès amb l’objectiu de sensibilitzar i recollir fons per La Marató. Per tal de donar-li continuïtat al llarg del 2022, s’ha proposat fer aquest calendari, per recordar-nos, mes a mes, la importància de la salut mental i, sobretot, per canviar la mirada cap a les persones que pateixen aquests trastorns i que, sovint, han de lluitar també contra la incomprensió de l’entorn.

El calendari té un preu de 5 euros i els diners que es recullin es destinaran a La Marató d’aquest 2021.

Es pot adquirir a diferents punts de la Fundació MAP: oficines del polígon Els Pintors, botigues Segonamà de Ripoll, restaurant CAT Can Guetes i Centre Tàndem, i també al Servei de Rehabilitació Comunitària del Ripollès (plaça Gonçal Cutrina, 2. Baixos de Ripoll). També se n’estan a venent a diferents municipis de la comarca per part de persones de la Fundació MAP.

Per a més informació: marta.rude@fundaciomap.com o 972 70 31 04