Un any més, la Fundació MAP confecciona Lots de Nadal amb productes de qualitat d’entitats socials de tot Catalunya adreçats a empreses compromeses amb les persones i el territori. Són els Lots Social del grup Créixer: www.lotssocialscreixer.com

El Créixer està format per 13 empreses socials de tot Catalunya que cooperen per oferir lots amb productes de qualitat i amb un alt valor social. L’objectiu principal del grup és generar llocs de treball estables per a persones amb discapacitat amb especials dificultats i en risc d’exclusió i fer valdre el seu saber fer.

Per part de la Fundació MAP, hi participem amb els formatges MUUU BEEE.

De cara a aquest Nadal, oferim 4 tipus de lots pensats i dissenyats per cobrir tot tipus de necessitats:

• Lot Gourmet
  • Lot Festa
  • Lot Detall
  • Lot Delícies

Territori, valor social, qualitat i proximitat. Aquest Nadal, regala Lots artesans amb gust social!

Per a més informació, podeu contactar amb nosaltres:

Celina Calvo
celina.calvo@fundaciomap.com