La Fundació MAP i l’Ajuntament de Ripoll han decidit no celebrar la tercera edició de l’Inspira Festival Inclusiu aquest 2020.

Tot i que havíem començat l’any amb la il·lusió de fer un nou festival inclusiu de cara a la tardor, la irrupció del coronarvirus ens ha fet optar per la prudència i ajornar-lo fins que puguem assegurar les màximes garanties. També fins que hi puguem treballar al cent per cent des de tots els serveis de l’entitat, que s’ha vist molt limitada durant l’estat d’alarma.

Les ganes de tornar a omplir La Devesa del Pla de Ripoll d’inclusió, capacitats i valors, hi són, però haurem d’esperar una mica més a fer-ho possible.

Com ens diuen les persones de la Fundació MAP: “Espereu-nos, tornarem, amb molts valors! Inspira 2021”.