El proper divendres 5 d’abril, a les 20h, el teatre Comtal de Ripoll acollirà l’estrena de l’obra “El Mirall” de la companyia La Tribu de la Fundació MAP. La representació forma part del cicle de teatre Íntims de l’Ajuntament de Ripoll. Això vol dir que el públic es limitarà a unes 50 persones, que veuran l’obra des de dalt mateix de l’escenari, a tocar dels actors i actrius, per captar de prop tots els matisos de la interpretació.

Sinopsi:
“La companyia de teatre La Tribu de la Fundació MAP, amb gairebé 15 anys portant a escena diferents muntatges, presenta el seu espectacle més trencador. Personatges històrics de la literatura clàssica i de la mitologia apareixen al món present: Juli César, Hamlet, Joana la Boja i Pablo Escobar, entre altres, apareixen a la societat del segle XXI. Busquen un espectador proper sobre qui projectar les seves emocions. Unes emocions que es porten a l’extrem. Passió, sexe, ira i, fins i tot, la mort”.

Espectacle dirigit per Eudald Jordà i Valentina Hernández.

Recomanat per a majors de 18 anys.

El preu de l’obra és de 7 euros. Des de dimarts 2 d’abril es podran comprar entrades anticipament al Museu Etnogràfic de Ripoll.