El divendres 20 de desembre tindrà lloc la tradicional Festa de Nadal de la Fundació MAP, on es reuneixen persones ateses, treballadors/es, patronat i persones voluntàries.  També es convida a les famílies a participar al ball de la tarda.

La festa començarà amb un dinar nadalenc, elaborat per l’equip de cuina de l’entitat, al menjador del taller, on es reuniran més de 300 comensals. Seguidament, hi haurà la cagada del tió, enguany a càrrec de Residència. Finalment, a les 16h, començarà el ball a la Sala Eudald Graells amb el conjunt Pardos Cat’s i DJ Víctor. Durant el ball es repartirà berenar i es sortejarà una panera amb productes de la Fundació MAP (organitza la Comissió de Festes de l’entitat).