La Fundació MAP és una de les entitats del territori participants al projecte “Intercooperació per a la innovació en la formació adreçada a col·lectius en situació de vulnerabilitat”, liderat per la cooperativa TEB Gestió i finançat en el marc de la convocatòria 2018 dels Projectes Singulars de promoció de l’economia social i la creació de cooperatives i societats laborals.

El projecte té l’objectiu de crear una plataforma digital de formació per a persones amb discapacitat intel·lectual i altres col·lectius amb dificultat de comprensió lectora. Per fer-ho compta amb la cooperació entre entitats que comparteixen missió, l’atenció de col·lectius en situació de vulnerabilitat, com són la Fundació MAP (província Girona), la Fundació Ilersis (Lleida), la Cooperativa Sambucus (Catalunya Central-Osona) i Taller Baix Camp (Tarragona). Aquestes entitats seran les encarregades de generar el contingut per la plataforma, que serà dissenyada, creada i gestionada per l’entitat líder del projecte, TEB Gestió.

L’objectiu és millorar la capacitació laboral i la prevenció de riscos laborals de les persones treballadores amb discapacitat intel·lectual de manera significativa, entenedora i interactiva. per això és crearan com a mínim onze formacions audiovisuals adaptades. La Fundació MAP ja ha començat l’edició de dos dels vídeos formatius que es pujaran a la plataforma, un en primers auxilis i l’altre en ergonomia.