Per quart any consecutiu, la Fundació MAP tornarà a desenvolupar el programa SIOAS – Serveis Integrals d’Orientació, Acompanyament i Suport a la inserció de les persones amb discapacitat o trastorns de la salut mental. Un programa del departament de Treball, Afers Socilas i Famílies pensat per millorar la ocupabilitat dels participants, que va començar l’1 de juliol del 2020 i acabarà el 30 de juny del 2021.

En la convocatòria d’enguany hi podran participar 10 persones, que rebran serveis d’orientació, assessorament i formació tècnico-professional per assolir la seva inserció laboral. L’objectiu és que un 20% dels participants aconsegueixin una feina a l’empresa ordinària. Per això alguns d’ells també realitzaran un període de pràctiques.

Fins ara, els programes SIOAS que havia dut a terme la Fundació MAP estaven més enfocats a l’àmbit de l’hostaleria i el turisme, però enguany, amb la situació de la Covid-19 que ha fet que aquest sector no estigui operatiu del tot, el programa s’ha reorientat cap a l’àmbit de manipulats industrials.