Després de dos anys sense poder fer una celebració completa, la Fundació MAP torna a recuperar els actes de la diada de la Verge de Montserrat, patrona de l’entitat. La programació començarà per Sant Jordi i inclourà els actes següents:

• Dissabte 23 d’abril:
    • Parada amb venda de roses, llibres de Segonamà i productes elaborats a la Fundació MAP. Lloc: Plaça Ajuntament de Ripoll. Horari: de 9 a 14h.
    • Vermut literari amb lectura de poesia, tastet musical i les tapes del CAT. Coordinat per la psicòloga i escriptora Cristina Casas Lloc: CAT Can Guetes. Horari: de 12 a 14h.
    • Exposició “La diversitat: un món per llegir” a l’espai CAT Art, amb una mostra de literatura al voltant de la discapacitat i la malaltia mental. Lloc: CAT Can Guetes. Fins a finals d’abril.
  • Dimecres 27 d’abril:
    • Trobada de famílies i presentació del balanç de la Fundació MAP. Posteriorment, berenar i actuació musical. Lloc: taller del polígon Els Pintors. Hora: 15.30h.
  • Dissabte 30 d’abril:
    • 11a Caminada Popular Inclusiva. Sortida: davant la botiga de Segonamà del polígon Els Pintors de Ripoll. Recorregut circular Ripoll-Campdevànol. Hora: 8.30h. Preu inscripció: 3 euros (inclou l’esmorzar).
  • Diumenge 1 de maig:
    • Missa en motiu de la Verge de Montserrat al monestir de Santa Maria de Ripoll. Amb ofrenes a càrrec de la Fundació MAP. Hora: 11.30h.
    • Portes Obertes de Ca la Irene (espais terapèutics, cuina centralitzada…). Raval de Sant Pere 27, Ripoll. Hora: a partir de les 12.30h.

També us informem que el divendres 29 d’abril portarem  l’obra Pollock i Cia. al Centre Cívic de Sant Narcís de Girona, en motiu dels 30 anys dels Amics del Museu d’Art de Girona. Serà a les 18h i hi haurà taquilla inversa.

Un Sant Jordi Inclusiu

La Fundació MAP se suma un any més a la reivindicació del sector de la discapacitat intel·lectual per fomentar una major accessibilitat en l’àmbit de la lectura, reclamant la publicació de més llibres en lectura fàcil i la seva inclusió en els catàlegs de les biblioteques públiques i també el foment de l’accessibilitat cognitiva en tots els documents, especialment els de l’administració.

Manifest Sant Jordi Inclusiu de Dincat en Lectura Fàcil