Una trentena d’esportistes de la Fundació MAP van participar als Jocs Special Olympics Catalunya 2018, que van tenir lloc l’octubre passat (del 4 al 7) a La Seu d’Urgell i Andorra la Vella sota el lema “Millor és qui ho intenta”. Es tracta de la cita esportiva més gran per a persones amb discapacitat intel·lectual, que se celebra cada quatre anys. En aquesta última edició hi van participar 1.500 esportistes.

La comitiva de la Fundació MAP hi va fer un molt bon paper i va tornar carregada de medalles i de bones experiències. Pel que fa al palmarès, els resultats van ser molt bons en les tres disciplines en què es competia: futbol sala, petanca i natació.

En futbol sala, el MAP Blanc va aconseguir l’or en la seva categoria, mentre que el MAP Negre va quedar segon de la seva. En petanca, les tres tripletes participants van aconseguir medalla després d’obtenir molt bones posicions: el MAP Balandrau el primer lloc, el MAP Canigó el tercer lloc i el MAP Taga el quart lloc. Finalment, en natació, els tres atletes del MAP van tornar amb un or, una plata i quatre medalles de participació.

Ahir a la tarda (dilluns 11 de març), l’Ajuntament de Ripoll va fer una recepció als esportistes del MAP per reconèixer els seus mèrits a la competició. Segons l’alcalde de Ripoll, Jordi Munell, l’important d’aquest acte era el reconeixement a l’esforç i al treball diari que fan les persones de la Fundació MAP per practicar esport i per fer un treball en equip que transmet molts valors.