Des del mes d’abril, el Servei de Famílies, Esports i Lleure de la Fundació MAP compta amb un nou canal de difusió per Instagram des d’on es proposen activitats i recursos, tant per a les persones ateses i les famílies, com per a totes aquelles persones que decideixin seguir-lo, amb l’objectiu de ser una eina inclusiva i comunitària.

Una plataforma pensada per fer més fàcils aquests dies de confinament, motivant i activant a totes les persones que es troben a casa, i que ja quedarà com una eina més de comunicació i dinamització del servei.

El nou canal es diu @lleureMAP i disposarà d’una programació setmanal estable pensada i dirigida pels professionals del servei. La majoria d’activitats es faran en directe (Instagram Live), fet que permetrà la interacció amb les persones que l’estiguin mirant en aquell moment. Per les persones que no puguin seguir els directes, els vídeos quedaran penjats a la mateixa plataforma durant 24 hores per visualitzar-los quan vagi més bé.

Teatre, relaxació i escolta, esport, un repte o l’hora del cafè són algunes de les primeres activitats proposades, que es repetiran setmanalment. També hi haurà cabuda per altres propostes com receptes senzilles de fer a casa, jocs, manualitats, etc.

Us recomanem que seguiu el canal i que ens feu també les vostres aportacions. A aquelles persones o famílies que no tinguin Instagram, us animem a obrir un compte. Si necessiteu ajuda, podeu contactar amb el mateix servei de Lleure (eva.cordoba@fundaciomap.com).

Tots els vídeos que es pengin a Instagram també es podran visualitzar des del canal de Youtube de la Fundació MAP, on s’ha creat una llista de difusió amb tots els recursos de Lleure.

Des de casa, també ens ho podem passar molt bé!!!!