La Fundació MAP posarà en marxa un nou espai terapèutic, format per una sala de fisioteràpia i una d’hidroteràpia, per donar resposta a una demanda creixent d’atenció a persones que cada vegada presenten més dependència, ja sigui a causa de l’envelliment com de la pròpia discapacitat. L’objectiu és treballar el seu benestar físic.

El nou espai s’ubica a l’edifici de Ca la Irene, al Raval de Sant Pere de Ripoll, i requereix d’una important inversió en material adaptat per poder fer les activitats amb les persones i també per assegurar l’accessibilitat de l’equipament.

L’Obra Social “la Caixa” donarà suport a la iniciativa amb 9.000 euros, que es destinaran a fer front a aquesta inversió en material, com per exemple grues de sostre, una grua de bipedestació, un ultrasò, camilles, una cadira de rodes basculant o material divers de treball, tant per dins com per fora de l’aigua.

El nou espai permetrà treballar la rehabilitació i fer tractaments terapèutics a les persones de la Fundació MAP, sobretot al col·lectiu amb una gran dependència, però també a totes aquelles que ho sol·licitin.

Aquest matí s’ha formalitzat la col·laboració entre les dues entitats amb la signatura del conveni per part del director de Banca Institucions de CaixaBank a Girona, Ivan Tibau, i la directora gerent del MAP, Hermínia Ordeig.