Fundació MAP està seguint les indicacions dels diferents departaments (Salut, Treball, Afers Socials i Famílies) de la Generalitat de Catalunya per evitar la propagació del Coronavirus (COVID-19) i evitar el col·lapse del sistema sanitari i, per això, ha activat totes les mesures recomanades per tal de preservar la salut de les persones ateses i dels diferents equips de treball de l’entitat.

Actualització de la informació: dilluns 1 de juny de 2020

Tancament dels serveis següents:

• Centres diürns: Servei de Teràpia Ocupacional (STO), Servei de centre de dia Ocupacional d’Inserció (SOI), Centre d’Atenció Especialitzada (CAE) i servei Prelaboral de Malaltia Mental.
  • Centre Tàndem de Serveis a la Infància: CDIAP i activitats grupals. A partir del 4 de maig, reobertura del Servei +5 (sessions individuals de fisioteràpia, psicologia, logopèdia i reforç escolar). Per altres consultes, dubtes o urgències, us atendrem telefònicament al 972 70 03 84.
  • Lleure i Club Social. Es poden seguir activitats de lleure des del nou canal d’Instagram @lleuremap i, mica en mica, es reprenen les activitats presencials amb grups reduïts.

El personal d’atenció d’aquests serveis continua en actiu per donar suport i garantir els serveis residencials i d’atenció domiciliària, també per donar recursos i atenció a totes les persones que estan a casa.

Comunicat del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de 13 de març de 2020.

Confinament persones ateses als serveis residencials:

• Les persones ateses a la residència i a les llars residència es queden a casa.
  • Restricció de visites del Servei de Suport a la Llar: només es faran les necessàries i seguint els protocols marcats.
  • Activació de les mesures de prevenció acordades per la Generalitat: no es permetesn visites de familiars, restricció entrades proveïdors, identificació de les persones visitants en fulls de registres, increment de les mesures d’higiene, etc.

Serveis essencials al Centre Especial de Treball:

• Manteniment, durant tot el període de confinament, de les activitats considerades essencials com neteja, bugaderia, formatgeria MUUU BEEE i Packton Serveis d’Impressió (per al manteniment i subministrament d’equips als centres hospitalaris de Campdevànol i Vic).
  • A partir de la fase 1 (18 de maig), obertura gradual al públic de les activitats de restauració, turístiques i comercials: bar i restaurant CAT Can Guetes, Bressol Bed&Breakfast i botigues Segonamà. Pel que fa al restaurant CAT Can Guetes, a partir de l’1 de juny (fase 2) ja s’ofereix la possibilitat de consumir a l’interior i a l’exterior (aformanets reduïts) i es continua oferint el servei de menjar per endur (menñu migdia dilluns a divendres i sopars divendres i dissabtes).
  • Pel que fa a la resta de línies de negoci, estan en funcionament Mapcable i Jardineria i forestal (tancades de 30 de març a 13 d’abril) i gestió de deixalleries (serveis tancats del 26 de març al 20 d’abril. A partir del 18 de maig es restableix el servei de recollida de voluminosos). En tots els casos, es segueixen protocols de distància entre treballadors/es, s’extremen les mesures d’higiene, es mantenen a casa les persones més vulnerables, es compta amb elements d’autoprotecció com mascaretes, guants i pantalles i es redueix l’horari de treball de 8 a 15h.

Mesures preventives equip de treball:

• El personal d’atenció directa està en actiu per atendre les persones ateses.
  • La resta de personal opta pel teletreball, en la mesura del possible, exceptuant els càrrecs vinculats a serveis essencials i a serveis mínims, que fan treball presencial de manera rotativa.
  • En tots els casos, es segueixen les mesures de seguretat i protecció marcades pels Departaments de Treball i Salut.

La Fundació MAP segueix atenta a l’evolució de la situació i aplica les mesures que es van aprovant per part del Govern de la Generalitat de Catalunya.

Per a qualsevol informació, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del 972 70 31 04, en horari reduït de 8 a 15h.

Per estar al corrent de les activitats del dia a dia, podeu seguir-nos per les xarxes socials: Facebook. Twitter, Instagram.

Informació d’interès: