El sector de la discapacitat intel·lectual ja té dates per fer-se un altre cop visible.

Dincat i AEES Dincat han organitzat dues mobilitzacions a nivell de sector en les quals també hi participarà la Fundació MAP. Seran els propers dissabte 30 de març i el dijous 11 d’abril.

La primera mobilització tindrà lloc aquest proper dissabte 30 de març al matí, a plaça Catalunya, a Barcelona. Sota el títol Exigim oportunitats, l’acció clamarà per una societat inclusiva real exigint oportunitats per a les persones amb discapacitat intel·lectual en tots els àmbits (escola, treball, habitatge, serveis, lleure…).

Aprofitant que s’acosta un període electoral en què, per primera vegada, podran votar moltes persones amb discapacitat intel·lectual que fins ara no podien, reclamarem que es tingui en compte el col·lectiu a l’hora de dissenyar les polítiques públiques.

L’acte començarà a les 10.30h amb l’elaboració de pancartes i altres activitats i a les 11.30h hi haurà la reivindicació.

Pel que fa a la segona acció reivindicativa, tindrà lloc el dijous 11 d’abril també a Barcelona per reclamar una millora del finançament dels serveis i del salari mínim per part de l’administració.