El restaurant CAT Can Guetes de Ripoll, gestionat per la Fundació MAP, ha obert un nou espai per sensibilitzar i mostrar el talent de les persones vinculades a l’entitat d’atenció a persones amb discapacitat i en situació de vulnerabilitat al Ripollès.

Es tracta del CAT Art, on cada mes i mig s’hi presentaran propostes en diferents disciplines artístiques (dibuix, pintura, còmic, escriptura, maquetisme…) fetes per persones ateses o treballadores de la Fundació MAP.

L’objectiu és que totes les persones que visiten el CAT, amb gran afluència sobretot els caps de setmana, puguin descobrir la creativitat i la gran capacitat dels artistes de l’entitat, tot i que no es descarta obrir-ho a altres col·lectius més endavant.

La  primera exposició, inaugurada divendres 21 de febrer, és a càrrec de Mercè Seoane, amb una mostra dels seus retrats, pintures i il·lustracions, que ampliarà en els propers dies amb nous treballs. Seoane, que treballa a la formatgeria MUUU BEEE de la Fundació MAP, és autodidacta i mai abans havia exposat el seu treball. Per això definia el CAT Art, com una “gran oportunitat” per ella. El seu treball es podrà veure fins al proper 10 d’abril.