La secció de bugaderia del Centre Especial de Treball de la Fundació MAP, CETMAP, compta amb una imatge pròpia que ens els últims mesos s’ha aplicat als diferents elements de l’equipament, com roba de treball, vehicles i rètols diversos. Aquest canvi d’imatge s’ha completat, aquest mes d’octubre, amb la posada en marxa d’una web pròpia i d’un perfil d’Instagram per dotar de contingut a la secció i poder explicar com és el seu dia a dia:

La web és de fàcil navegació i segueix criteris de lectura fàcil mitjançant continguts amb textos de diferents mides, destacats de colors, imatges i icones. Hi podem trobar els apartats de Qui Som, Serveis, Com ho fem, Sectors, Clients i Contacte.

Amb la nova imatge i les noves eines de comunicació es dona entitat pròpia i impuls a una secció que porta activa des de l’any 2008 de manera externa (fins aleshores només donava serveis als equipaments propis de la Fundació MAP).

Actualment la Bugaderia MAP ofereix un servei personalitzat de rentat, planxat i plegat a empreses, entitats i institucions. Renta uns 1.000 kg diaris de roba provinents de sectors turístics i de restauració (hotels, restaurants, turisme rural), roba d’empresa i del sector sociosanitari. En aquest últim àmbit cal destacar la neteja i gestió de tota la roba de l’Hospital Comarcal de Campdevànol.