Packton, la secció del Centre Especial de Treball de la Fundació MAP que ofereix Serveis Integrals per a l’Oficina, estrena pàgina web: pactkon.cat.

En aquest nou aparador virtual la secció explica els seus serveis i ofereix catàlegs dels productes: lloguer i venda d’impressores amb el model de pagament per còpia amb la teconologia PageWide d’HP, venda de mobiliari d’oficina, destrucció de paper confidencial i venda on-line de material escolar i d’oficina.

La web incorpora un darrer apartat de notícies que destaca les novetats del servei i també explica casos d’empreses i clients que han confiat en el servei i els materials de Packton.

Adaptació de Packton durant l’estat d’alarma

Una de les notícies a destacar és l’aparició de Packton en un reportage de l’Asociación AEDIS (Asociación Empresarial para la Discapacidad) sobre la reivenció d’alguns Centres Especials de Treball d’arreu de l’Estat Espanyol per mantenir llocs de treball per a persones amb discapacitat durant l’estat d’alarma. En el cas de Pactkon es va iniciar la comercialització de pantalles, mampares i panells separadors de diferents formats i mides per garantir un distanciament social efectiu al lloc de treball o als espais comercials. Uns panells que s’han personalitzat amb suports fets amb la impressora 3D de la secció de Mapcable, també del CET de la Fundació MAP, per trobar la solució adequada per a cada client.

Llegiu aquí el reportatge: https://www.asociacionaedis.org/news/forzados-a-reinventarse-para-mantener-el-empleo-para-personas-con-discapacidad/