Productes de la Fundació MAP

Posem a la vostra disposició un ventall de productes elaborats artesanalment des dels serveis d’atenció diürna de la Fundació MAP: el Servei de Teràpia Ocupacional i el Centre d’Atenció Especialitzada.

PER ENCÀRREC I PERSONALITZATS:

Els productes els realitzem per encàrrec i al gust del client. També en realitzem al llarg de l’any per tenir-ne en estoc i per vendre’ls a parades i fires, com Sant Jordi o Nadal.

PER A CELEBRACIONS:

També realitzem encàrrecs per a celebracions: aniversaris, batejos, comunions…

PUNTS DE VENDA DIRECTA:

Podeu comprar els nostres productes al restaurant CAT Can Guetes de Ripoll i al taller de la Fundació, al polígon Els Pintors de Ripoll (C/Dalí, 6-8).

MÉS INFORMACIÓ I ENCÀRRECS:

Truca’ns al 972 70 31 04 i demana pels nostres productes (Anna o Marina del Servei de Teràpia Ocupacional).

Aquí teniu una mostra del que podem fer:

Anunci Productes FMAP

El calendari de la Fundació MAP

2022: TRENQUEM ESTIGMES DE LA SALUT MENTAL és el calendari de la Fundació MAP que ens acompanyarà al llarg de l’any que ve.  És un recull dels dibuixos i pintures premiades al concurs “Crea per la Salut Mental”, que va tenir lloc el 20 de novembre a Ripoll i Camprodon. Tots els beneficis es destinaran a La Marató de TV3 dedicada a la salut mental. Preu de venda: 5 euros.

Es pot adquirir a la Fundació MAP: recepció taller polígon Els Pintors, restaurant CAT Can Guetes, magatzem-botiga TotSegonamà i Centre Tànem. També es pot adquirir al Servei de Rehabilitació Comunitària del Ripollès (Plaça Gonçal Cutrina, 2. Baixos). Més informació: 972 70 31 04.