LogoMuuuBeeeEmpremtesBaixa

La formatgeria MUUU BEEE elabora amb llet de vaca que procedeix íntegrament de l’explotació Mas La Folcrà de Sant Joan de les Abadesses. La llet és d’una qualitat molt elevada i permet elaborar de manera artesanal els formatges amb llet crua.

L’obrador, en funcionament des del juliol de 2016, s’ubica al C/Joan Miró número 1 de Ripoll i disposa de 385 m2. Compta amb un obrador de formatges, un obrador de llet i fermentats, una sala de recepció de la llet, dues cambres d’afinat, una cambra de refrigerats, una cambra de maduració, una cambra de fermentació de iogurts, una zona de preparació i expedició, un magatzem, una zona de visites i una zona de vestuaris. La seva construcció ha comptat amb un ajut del programa Leader 2016-2017 i de la Fundació Privada Josep Anton Cerqueda.

Els productes MUUU BEEE formen part de la marca de garantia Producte del Ripollès, de l’Associació de Petits Elaboradors Agroalimentaris del Ripollès i del grup d’agroalimentari Créixer a nivell català.

Consulteu tots els productes a la web www.muuubeee.com

Productes i serveis

• Formatge de drap (Tendre de Drap)

• Formatge Flor de Neu