Ofertes de feina vigents

FEBRER 2020

Seleccionem Monitor/a de Torelló o rodalies per a la secció de Jardineria (brigada de Torelló) del Centre Especial de Treball de la Fundació MAP:

El perfil que necessitem és el següent:

• Persona amb formació i experiència en jardineria i experiència gestionant equips.
  • Carnet de conduir.
  • Imprescindible residència a Torelló o pobles del voltant.

Oferim:

• Contracte a jornada completa. Horari a concretar.

Si hi esteu interessats/ades podeu enviar el currículum amb carta de presentació al correu marta.freixedas@fundaciomap.com abans del dia 6 de març.

FEBRER 2020

Seleccionem Tècnic/a Jurídic-Laboral per donar suport als departaments de Recursos Humans i Administració de la Fundació MAP:

El perfil que necessitem és el següent:

• Persona amb capacitat d’anàlisi, ordenada i metòdica.
  • Formació superior en l’àmbit laboral o jurídic (Relacions Laborals, Dret,..).
  • Valorem molt positivament formació especialitzada o de Tercer Grau en l’àmbit de Recursos Humans i/o en l’àmbit jurídic.
  • Domini d’eines de gestió (SAGE, Siltra, Contrata, CONTa i Sistema Red).
  • Experiència prèvia en tasques similars.
  • Valorable formació en Prevenció de Riscos Laborals i coneixements de nòmina i seguros socials.

Les funcions principals d’aquesta persona seran:

Tasques al Departament de Recursos Humans

• Contractació: redacció i comunicació d’altes, baixes i pròrrogues.
  • Gestió d’Incapacitat Temporal i Accidents de Treball: comunicació Sistema Red i CONTa.
  • Gestió de Prevenció de Riscos Laborals conjuntament amb el Servei de Prevenció Aliè i la Mútua: plans d’emergència i autoprotecció, revisions mèdiques, coordinacions empresarials, riscos d’embaràs, etc.
  • Suport en la gestió de nòmines i seguros socials.
  • Suport en justificació de subvencions del Departament de Treball (SMI, USAP…).

Tasques al Departament d’Administració

• Gestió de subvencions i captació de fons.
  • Gestió de concursos públics i provats.
  • Tràmits i recursos legals de l’entitat.

Oferim: Contracte a jornada completa horari a concretar.

Si hi esteu interessats/ades podeu enviar el currículum amb una carta de presentació al correu marta.freixedas@fundaciomap.com abans del dia 28 de febrer.

T’estàs formant o has acabat la teva formació en l’àmbit social? Tens experiència o t’agradaria treballar en atenció directa?

Envia’ns el teu currículum i ens posarem en contacte amb tu!

Adreça’t a marta.freixedas@fundaciomap.com

CONTACTE RECURSOS HUMANS:

Si voleu contactar amb nosaltres o enviar-nos el vostre currículum ho podeu fer a recursoshumans@fundaciomap.com o al 972 70 31 04.