El divendres 24 de gener de 2020, a les 10.30h, la Cambra de Comerç de Girona acollirà la presentació a la demarcació del “Llibre blanc per a la formació, ocupació i treball de les persones amb disCapacitat i especials dificultats als centres especials de treball de Catalunya“. Una publicació realitzada per AEES Dincat i Dincat amb IESE Business School que dona a conèixer la funció socials dels CET, la importància del seu funcionament i continuïtat per a la creació i manteniment de llocs de treball per a persones amb discapacitat intel·lectual i les claus del seu futur.

La presentació comptarà amb representació d’entitats del tercer sector de la província, com la pròpia Fundació MAP, i anirà a càrrec dels autors de l’estudi, que estaran acompanyats de representants de la Cambra de Comerç de Girona i del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. Mireu aquí el programa

L’acte és gratuït i cal fer una inscripció prèvia en aquest enllaç (aforament limitat).

La directora gerent de la Fundació MAP, Hermínia Ordeig, assistirà a la presentació del Llibre blanc dels CET a Girona