A partir del dilluns 4 de maig, el Centre Tàndem de serveis a la infància, gestionat per la Fundació MAP, ha reprès les sessions individuals de fisioteràpia del servei privat +5. A partir del dimecres 13 de maig, també s’han reprès les sessions individuals de logopèdia, psicologia i reforç escolar, complint totes les mesures de seguretat i protecció per a les famílies i els menors. Cal demanar cita prèvia al 972 700 384.

El Centre Tàndem compleix amb totes les mesures de seguretat establertes i els professionals estan preparats amb els EPI necessaris i seguint les indicacions de seguretat i higiene establertes. Pel que fa a les famílies i als menors, es demana que compleixin les mesures de protecció següents:

Des del servei privat +5 Tàndem també s’ofereix la possibilitat de fer teràpia individualitzada online de logopèdia, psicologia i reforç escolar. Una alternativa a les sessions convencionals possible gràcies a les noves tecnologies. Poden ser sessions de 30 o de 50 minuts i es fan a través de Google Meet amb el professional especialitzat del centre.

D’aquesta manera es facilita l’accés a les sessions terapèutiques a aquelles famílies que viuen lluny del centre o que no tenen temps de desplaçar-se, podent tenir una atenció individualitzada sense moure’s de casa.

Els preus són de 15 € la sessió de 30 minuts i de 24 € la sessió de 50 minuts.

Per a més informació, consulteu el cartell i truqueu al 972 700 384 o escriviu un mail a centretandem@fundaciomap.com