Aquesta activitat ha estat posposada per la situació epidemiològica a Ripoll i comarca. S’anunciarà la nova data quan les condicions siguin més favorables. Disculpeu les molèsties!

Aquest any diverses entitats i institucions de la comarca ens hem agrupat sota el nom de Taula per la Salut Mental del Ripollès* per preparar activitats per sensibilitzar i recaptar fons per La Marató 2021, dedicada a la salut mental.

Algunes ja s’han fet i d’altres tindran lloc durant aquests propers mesos de novembre i desembre.

Una d’aquestes serà un Sopar Maridatge Solidari al restaurant CAT Can Guetes de Ripoll.

Es farà el divendres 26 de novembre, a partir de les 20h, i constarà de plats elaborats amb formatges MUUU BEEE maridats amb vins del celler de Capçanes del Montsant, que seran aquí gràcies a la col·laboració de Vins Guillamet. Una activitat dinàmica i divertida que tindrà un preu de 29 euros per persona.

Les places són limitades! Si teniu interès a participar-hi, podeu fer la reserva al correu marta.rude@fundaciomap.com o al telèfon 972 70 31 04.

*Les entitats i institucions que formen part de la Taula per la Salut Mental del Ripollès són:

ABS CAMPDEVÀNOL-RIBES DE FRESER
ABS CAMPRODON​
ABS RIPOLL – SANT JOAN DE LES ABADESSES
ACPAD RIPOLLÈS
AJUNTAMENT DE RIPOLL
CONSELL COMARCAL DEL RIPOLLÈS
CONSORCI DE BENESTAR SOCIAL DEL RIPOLLÈS
FESTIVAL TERRA GOLLUT
FUNDACIÓ MAP
HOSPITAL DE CAMPDEVÀNOL
JOVENTUT DEL RIPOLLÈS
PRIMERA PERSONA
PUNT OMNIA DEVESA DEL PLA
PUNT OMNIA EUDALD GRAELLS
PUNT OMNIA RIPOLL 60
AGÈNCIA DE DESENVOLUPAMENT DEL RIPOLLÈS
SALUT MENTAL DEL RIPOLLÈS. IAS.