El passat 30 de juny la Fundació MAP va tancar la quarta edició del programa SIOAS – Serveis Integrals d’Orientació, Acompanyament i Suport a la inserció de les persones amb discapacitat o trastorns de la salut mental. Hi han participat un total de 10 persones, que han rebut serveis d’orientació, assessorament i formació tècnico-professional amb l’objectiu d’aconseguir la seva inserció laboral. Ho han fet en l’àmbit dels manipulats industrials.

De la desena de persones participants, dues s’han pogut inserir a l’empresa ordinària, mentre que també s’han realitzat dos convenis de pràctiques amb empreses del mercat ordinari de l’entorn.

El SIOAS és un programa del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, cofinançat pel Fons Social Europeu, que té l’objectiu de millorar l’ocupabilitat dels seus participants. La quarta edició del programa a la Fundació MAP va començar l’1 de juliol del 2020 i ha tingut la durada d’un any.