A partir del dilluns 30 de març i fins al dia 9 d’abril de 2020, les oficines del taller de la Fundació MAP, ubicades al polígon Els Pintors de Ripoll, romandran tancades, en compliment de la mesura aprovada pel Consell de Ministres del Govern espanyol de diumenge 29 de març, que obliga totes les persones treballadores de serveis no considerats essencials a quedar-se a casa per frenar la mobilitat i reduir el risc de contagi per Covid-19 o coronavirus.

Tanmateix, La Fundació MAP, com a prestatària de serveis a les persones, romandrà oberta amb les activitats essencials permeses. És per això que els serveis residencials continuaran actius les 24 hores i tambés les seccions de bugaderia, Packton i formatgeria MUUU BEEE del Centre Especial de Treball.

També es mantindrà l’atenció telefònica al número principal de l’organització, el 972 70 31 04, de dilluns a divendres, de 8h a 15h, i també una atenció telemàtica a través del correu fundaciomap@fundaciomap.com o amb el propi de cada secció.

A partir de dilluns dia 30 de març, les seccions de Mapcable i Jardineria i Forestal, com a activitats no essencials, s’uneixen a les que ja restaven tancades com les deixalleries i la recollida de voluminosos, el restaurant CAT Can Guetes, el Bressol Bed&Breakfast i les botigues Segonamà. Un cessament de l’activitat que romandrà fins al 9 d’abril en primera instància i, en tot cas, fins a nova ordre del Govern.

Consulteu l’històric de les mesures activades a la Fundació MAP en motiu del coronavirus o Covid-19