El proper diumenge 1 de desembre tindrà lloc la Trobada anual de famílies i amics de la Fundació MAP al teatre Comtal de Ripoll, a les 11 del matí. Aquest any la trobada inclourà la presentació del calendari 2020 de l’entitat que porta per nom Persones de ple dret i que se centra amb els drets de les persones amb discapacitat. També hi haurà l’estrena de l’últim curtmetratge realitzat pel grup de vídeo del MAP i que porta per títol Es busquen amics.

I, finalment, es representarà l’obra Un tomb per la música, que la companyia El Tramvia, de teatre amb suport, ja va estrenar el 14 de novembre passat davant de les escoles del Ripollès amb una molt bona valoració per part del públic. L’obra proposa un recorregut per la música amb una selecció de peces reconegudes de tots els temps i estils: música clàssica, els anys 20, la sarsuela, el pop, el rock i, fins i tot, la sardana.

La trobada serà gratuïta, amb opció de taquilla inversa, i oberta a tots els públics. Es tancarà al migdia amb un aperitiu al vestíbul del teatre.