La Fundació MAP i l’ACPAD han organitzat un segon cicle de xerrades amb la col·laboració de l’Escola de Famílies de Dincat. El primer cicle va tenir lloc l’octubre i el novembre del 2020 amb molt bona acollida i per això s’ha decidit repetir el format amb noves temàtiques.

L’objectiu és donar recursos i formació a familiars de persones amb discapacitat i a totes les persones interessades. Per això les xerrades són gratuïtes i obertes a tots els públics. Només cal la inscripció prèvia a la Fundació MAP (eva.cordoba@fundaciomap.com) o a l’ACPAD (acpadripolles@gmail.com o whatsapp/trucada al 621 271 485).

Tindran lloc el proper dimecres 26 de gener de forma telemàtica i el dimecres 9 de febrer, de forma presencial a la biblioteca Lambert Mata:

– Dimecres 26 de gener, 18h: TEA i hàbits d’autonomia (alimentació, activitats diàries, oci i temps lliure). A càrrec de Lucila  Oberlander. Psicopedagoga, postgrau i màster en Artteràpia i postgrau en neuropsicologia i neurologia de la conducta infantil. Format on-line.

– Dimecres 9 de febrer, 17.30h: La situació jurídica de la persona amb discapacitat. Els nous procediments d’ajuts i les noves figures per prestar-los, establerts en la modificació de la Llei d’Enjudiciament Civil.  A càrrec de Genís Boadella. Advocat, col·laborador de DINCAT, FEAPS, CERMI i AEFT i membre de l’Observatori de Dret Privat a Catalunya. Format presencial a la biblioteca Lambert Mata de Ripoll.

A la biblioteca l’aforament serà limitat. Si es superen les places previstes, la xerrada també s’oferirà paral·lelament en format on-line.